- Pradinių duomenų failas:
- zirkles.in
- Rezultatų failas:
- zirkles.out
- Laiko apribojimas:
- 2 s.
- Atminties apribojimas:
- 16 Mb.
Užduotis
Vilius ir Adomas žaidžia tokį žaidimą. Jie turi M×N matmenų stačiakampį popieriaus lapą. Žaidimas vyksta taip:
- Vilius perkerpa stačiakampį į du mažesnius stačiakampius. Abu gauti stačiakampiai turi būti sveiki (ilgis ir plotis turi būti sveikieji skaičiai).
- Adomas perkerpa kiekvieną stačiakampį į du, taigi gaunami keturi stačiakampiai.
- Vėl kerpa Vilius, gaunami aštuoni stačiakampiai.
- …
Taigi, žaidėjai paeiliui perkerpa kiekvieną stačiakampį (išskyrus 1×1) į du mažesnius. Žaidėjas, kuris perkerpa paskutinį 1×2 stačiakampį į 1×1, laimi. Adomas yra labai protingas, todėl visuomet karpo optimaliai. Tačiau, kadangi gera pražia – pusė darbo, jūs padėsite Viliui atlikti pirmą perkirpimą.
Pradiniai duomenys
Pirmoje pradinių duomenų failo eilutėje įrašytas testų skaičius T (1 ≤ T ≤ 1000). Kitose T eilučių įrašyta po du sveikuosius skaičius M ir N (1 ≤ M, N ≤ 400) – tai pradinio stačiakampio plotis ir ilgis.
Rezultatai
Į rezultatų failą programa turi išvesti T eilučių, kuriose būtų atsakymai į kiekvieną testą.
- išveskite raidę H ir sveiką skaičių K, jei Vilius turi kirpti vertikaliai ir padalinti pradinį stačiakampį į M×K ir M×(N−K),
- išveskite raidę V ir sveiką skaičių K, jei Vilius turi kirpti vertikaliai ir padalinti pradinį stačiakampį į K×N ir (M−K)×N,
- išveskite −1, jei Vilius neturi laiminčios strategijos.
Pavyzdys
Pradiniai duomenys | Rezultatai | Komentaras |
---|---|---|
4 1 1 1 2 1 3 1 4 |
-1 H 1 -1 H 1 |
|