- 9-10 klasės
- Strateginių stalo žaidimų algoritmai
- Medžiai, minimalaus jungiamojo medžio radimas
- Svoriniai grafai, trumpiausio kelio paieška – Dijkstros algoritmas
- Orientuotieji grafai, topologinis rikiavimas
- Oilerio ir Hamiltono ciklai
- Dinaminis programavimas
- Pažintis su grafais: paieška platyn ir gilyn
- Rikiavimas ir paieška
- Euklido algoritmas. Pirminiai skaičiai
- Intuityvios algoritmo ir algoritmo sudėtingumo sąvokos
- Perrinkimas ir grįžimo metodas
- Rekursija
- Įvairūs uždaviniai
- Alus
- Atkodavimas
- Batsiuvio uždavinys
- Dalumas iš 396
- Du matematikai
- Fermerio Bilo uždavinys
- Fibonačio seka
- Gaukite skaičių
- Girlianda
- Kaimiškumas
- Kaladėlių dėžutė
- Knygų kopijavimas
- Laipsnių suma
- Laiškai
- Lapeliai su skaičiais
- Lietus
- Lošimas disku
- Maksimali suma
- Metro signalo klaida
- Pilietinis civilizuotų ląstelių karas
- Plius–minus
- Pomidorai
- Posekio suma
- Pozicinės skaičiavimo sistemos
- Robotas
- Romėniški skaitmenys
- Šablonai
- Savarankiški skaičiai
- Seka
- Skaitmenų suma
- Skaitmuo
- Slidininkai
- Sodas
- Šokoladas
- Stabilios vedybos
- Susipažinimo žaidimas
- Sustojimas
- Svarstyklės
- Taikinys
- Valtis
- Žirgo ėjimas
- Žurnalas